Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Водяник М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Водяник М. О. 
Маркетинг комунікацій у сфері послуг на сучасному етапі розвитку ринкових відносин [Електронний ресурс] / М. О. Водяник // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2014_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.909 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Водяник М. О. 
Сучасні тенденції розвитку реклами як базового інструменту маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / М. О. Водяник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Водяник М. О. 
Розвиток та використання інтернет-технологій як інструменту сучасних маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / М. О. Водяник // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2017_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.872 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Водяник М. О. 
Становлення та розвиток прямого маркетингу в сучасних умовах ринкової економіки [Електронний ресурс] / М. О. Водяник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Водяник М. О. 
Телемаркетинг як ефективний інструмент диркет-маркетингу [Електронний ресурс] / М. О. Водяник // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 14(2). - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_14(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського